Donderdag 30 augustus: geen verplichtingen - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van familie Veleke - WaarBenJij.nu Donderdag 30 augustus: geen verplichtingen - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van familie Veleke - WaarBenJij.nu

Donderdag 30 augustus: geen verplichtingen

Blijf op de hoogte en volg familie

30 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Miami

Eindelijk een dag zonder verplichtingen, dus alle tijd om met het gezinnetje te genieten en te werken aan het hechtingsproces. De afgelopen nacht ging ook al een stuk beter. Je staat er eigenlijk niet bij stil maar zo'n kleintje moet ook wennen aan haar nieuwe leefomgeving en gezinssituatie.

's Morgens eerst maar eens ontbijten met zijn 4en in het restaurant van het hotel. Wat wordt je hier verwend een echte aanrader. www.illugano.com
Na het ontbijt wilde Leon graag zwemmen dus dat hebben we eerst maar gedaan. De ene keer met Papa en de andere keer met Mama. Kleine meid lekker in de schaduw, slapend in de kinderwagen, perfect.

Aan het eind van de middag zijn we nog even naar het strand gegaan en daarna lekker eten, kleine meid in bad en slapen.

Op naar de vrijdag.

• 31 Augustus 2012 - 11:25

Marian:

Wauw wat is ze mooi!!!!!!! Gefeliciteerd...met jullie dochter en zusje....we hebben jullie verslagen en foto's bekeken en blijven jullie volgen. Hoelang moeten jullie in Amerika verblijven??
    Liefs Ingmar, Marian en Yaro

• 31 Augustus 2012 - 11:46

Jos En Henderieka Scheenstra:

Super dat het zo goed gaat, maar met jullie als ouders komt het wel goed met de kleine meid en grote broer.

Veel plezier nog.

Liefs Jos,Henderieka, Naomi en Milan Scheenstra

• 31 Augustus 2012 - 14:44

Peter En Gerda Mik-Veleke:

Hallo Jan, Serissa en Leon,

Gefeliciteerd namens Peter en mij met jullie dochter. wat een plaatje met een lekker kleurtje.
    Geniet van de tijd die je daar door brengt. We hopen jullie gauw te zien met de gezins uitbreiding

Lieve groeten Gerda en Peter

• 31 Augustus 2012 - 16:52

Tiny En Roel Herder:

Wat een wolk van een meid zeg.
    Sarissa-Jan en Leon van harte gefeliciteerd .
    Geniet er maar fijn van.
    Groetjes van Tiny en Roel Herder.

• 01 September 2012 - 22:17

Tjeerd En Liane:

Hoi Jan, Serissa, Leon en Brittany,
    Wat mooi om jullie verhalen en mooie foto's te zien. Jullie stralen helemaal. Bijzonder om zo vader en moeder te worden. En wat een mooi meisje is Brittany met de donkere bos haren. Heel veel liefde en geluk gewenst zo met jullie 4-tjes en geniet van de tijd in Miami, want je bent zo weer in Nederland.
    Lieve groeten Tjeerd, Liane, Martijn en Luuk.

• 09 September 2012 - 15:22

Tiny Veleke:

Hoi! Hoe gaat het nu met jullie ? Zijn opa en oma blij met de baby ? Zo te zien wel he , we zijn even bij Marianne op bezoek geweest want die zijn vandaag 7 jaar getrouwd ! Groetjes aan jullie allemaal .

Tags: