Naar de raadsmedewerker. - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van familie Veleke - WaarBenJij.nu Naar de raadsmedewerker. - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van familie Veleke - WaarBenJij.nu

Naar de raadsmedewerker.

Blijf op de hoogte en volg familie

04 September 2012 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Dinsdag zijn we vroeg opgestaan, omdat we om 11 uur een afspraak hadden met de raadsmedewerker op het kantoor van ACF. Ontbijten, douchen, de hele familie inclusief Opa en Oma in de auto en op weg naar North Miami.

Aangekomen bij het kantoor van ACF, roept Leon ineens vanachter uit de auto. "nee niet nog een baby!!!!" Eentje is voor hem genoeg. Hij was dan ook gerustgesteld toen we hem uitlegden dat we alleen maar op gesprek moesten.

Om kwart voor elf stonden we in het kantoor van ACF en overhandigden Suzan een van de medewerkers, twee pakken met stroopwafels die Nicola had meegebracht. Zij had namelijk aangegeven bij ons eerste gesprek dat zij deze zo lekker vond.

Lekker aan de klets tot half 12, waarop ik maar eens vroeg of we het gesprek met de raadsmedewerker nog hadden. Lollig, de elektronische agenda was kapot en Suzan dacht dat we gewoon gezellig op visite kwamen. Alsnog snel Robert maar opgepiept en daarna een goed gesprek gehad.

Om half 1 konden we weer vertrekken, zijn nog even naar een shopping mall gegaan en tegen de avond wat rondgereden. 's avonds vroeg het bedje in.

Woensdags hebben we lekker niets gedaan, alleen bericht gehad dat de papieren inmiddels bij de rechter liggen. Met een beetje mazzel hoeven we zelfs niet voor court te verschijnen. Zodra de papieren getekend zijn, waarschijnlijk vrijdag of maandag, kunnen we een paspoort gaan regelen voor de kleine meid.

Later meer.

• 06 September 2012 - 20:16

Andrea:

Alles loopt lekker vlotjes zo te lezen, fijn.
    Great pictures!!
    ENJOY ....

Liefs van ons.

• 06 September 2012 - 21:19

Marjan:

Haaaaiiiii, wat leuk dat opa en oma ook gekomen zijn,die konden zeker niet wachten om de kleine meid te zien hihi
    Goed om te horen dat alles zo snel en makkelijk gaat,ivm met regelen van alle documenten etc..
    Geniet nog maar fijn met zn 6 en voor je het weet ben je thuis

groetjes aan je paps en mams

liefs marjan

• 08 September 2012 - 17:02

Sonia:

hallo la famille Veldhuizen en Veleker !!!!
    Comment allez vous ? et ma petite nièce ? J'espère vous voir sur skipe bientôt !! bisous
    Sonia