De afgelopen dagen - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van familie Veleke - WaarBenJij.nu De afgelopen dagen - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van familie Veleke - WaarBenJij.nu

De afgelopen dagen

Blijf op de hoogte en volg familie

10 September 2012 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Het wachten is nu tot dat de rechter de papieren tekent voordat we een paspoort voor Brittany kunnen aanvragen. Waarschijnlijk zullen de documenten aankomende maandag getekend worden.

De afgelopen dagen konden we dus lekker onze gang gaan. Het enige dat we alvast moesten regelen waren pasfoto's van de kleine meid en dit was nog een heel gedoe. Zet maar eens een baby van inmiddels 4 weken op de juiste wijze op de foto. Mondje dicht, beide oren, ogen open. Wij zijn de afgelopen dagen dan ook meerdere malen bij diverse fotozaken geweest. De ene keer ging ze poepen, de andere keer viel ze in slaap en ga zo maar door. Uiteindelijk hebben we het pas zondag voor elkaar gekregen.

Woensdag zijn we lekker naar het strand geweest en daarna naar het zwembad. Voor de rest weinig gedaan, buiten de normale beslommeringen om. Donderdag zijn we ongeveer 80 kilometer naar het noorden gereden, waar we een groot safaripark bezocht hebben Vrijdag weer een lekker lui dagje, wat boodschappen doen en van het mooie weer genieten.

Zaterdag hebben we eerst een half dagje bij het zwembad doorgebracht. Tegen de avond zijn we naar Miamibeach toegereden. Daar zijn we nog even bij het hotel aangegaan, waar we een aantal nachten overnacht hebben tijdens onze huwelijksreis in 2006. Daarna wat rondgewandeld en iets gegeten aan de boulevard. Niet alleen het eten was speciaal, maar de prijs ook. Lekker zelf koken in het vervolg.

Zondag gigantisch uitgeslapen, omdat de kleine meid de hele nacht in de weer was en 's middags maar weer op pasfoto jacht. Uiteindelijk is dit dan toch gelukt.

Nu de rechter maar afwachten.

• 10 September 2012 - 08:32

Stefanie:

Hoi familie,
    Wat een leuke verhalen!
    Ben zo blij voor jullie, zit gewoon iedere keer met een smile jullie foto's te kijken. Ik hoop dat het nu snel rond is met de papieren, dan kunnen jullie lekker naar huis.
    Geniet ervan met z'n allen!
    Groeten uit dronten

• 10 September 2012 - 09:13

Henri,jolanda,luca En Maik:

Leuke foto's en erg leuk jullie zo te kunnen volgen.
    Hopen dat alles verder gauw rond is en jullie lekker terug na huis kunnen.
    Lekker genieten!!!!

Groetjes
    Henri, Jolanda, Luca en Maik

• 10 September 2012 - 13:24

Marian Ingmar En Yaro:

Weer genoten van jullie mooie reisverslagen het blijft ontroeren omdat je gewoon alles herbeleefd zo bijzonder.
    Lachen van die pasfoto's volgens mij zou ik ook gaan poepen als ik haar was dat gedoe ook met die stomme regels...
    En die Leon wilde er dus niet nog een baby bij haha...Het is voor hem ook allemaal erg wennen natuurlijk ineens je aandacht verdelen.
    Verder is het mooi om te lezen dat jullie ook genieten van de omgeving..
    Rest mij nog te zeggen dat ik jullie een fijne week toe wens en jullie snel kunnen terugkeren naar Nederland.
    Lfs Marian en de mannen

• 10 September 2012 - 18:48

Andrea:

Vervelend daar hoor....wauw, wat een heerlijk leventje daar!!!
    Papieren inmiddels getekend?? You never know in adoptieland....
    Fingers crosserd hier.
    Wat toch ook bijzonder dat opa en oma ook heerlijk meegenieten van hun kleine meid...

Tot snel, liefs van ons.

• 11 September 2012 - 22:22

Irene:

Hey Serissa & Jan,

Bijzonder om dit allemaal te lezen en ik weet niet of ik jullie via facebook al had gefeliciteerd maar hierbij alsnog. Gefeliciteerd met jullie dochter en wat een mooie naam zeg!! Ik lees dat jullie om alle procedure zaken heen goed genieten van haar en alles wat jullie om je heen hebben. Hopelijk kunnen jullie snel hier naar toe om vervolgens helemaal met haar een thuis situatie te kunnen creëren.

Groetjes.
    Irene van Valkengoed