Afreis naar Schiphol - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van familie Veleke - WaarBenJij.nu Afreis naar Schiphol - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van familie Veleke - WaarBenJij.nu

Afreis naar Schiphol

Blijf op de hoogte en volg familie

30 Augustus 2012 | Nederland, Amsterdam

Zondag 26 augustus zijn we afgereist naar Amsterdam. Vlakbij Schiphol hadden wij een kamer in het Dorint Hotel geboekt, om daar de nacht door te brengen, zodat we de volgende dag uitgerust op reis zouden kunnen gaan.

• 30 Augustus 2012 - 11:21

Jos En Henderieka Scheenstra:

Hey Hallo,

Wat fantasties dat jullie een meisje hebben geadopteerd en dat het allemaal gelukt is, wij wensen jullie dan ook heel veel geluk en gezondheid met z`n 4tjes.
    Wat een prachtige foto`s,Leuk om te zien dat Leon zo behulpzaam is.

Veel liefs Jos,Henderieka, Naomi en Milan

• 30 Augustus 2012 - 19:13

Richard En Ageeth Eijer:

Jan, Serissa en Leon, gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje.
    Wat geweldig, geniet ervan!

• 30 Augustus 2012 - 19:16

Paul, Simone, Sten En Finn Hoek:

Wat een plaatje! Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje.
    Heel veel geluk en geniet van deze bijzondere tijd met elkaar!

• 30 Augustus 2012 - 20:48

Bianca:

Erg mooi die eerste foto,s van jullie gezinnetje.

• 30 Augustus 2012 - 21:59

Fam Wigarda:

Hey fam Veleke,
    Wat fantastisch allemaal. En wat leuk dat we jullie belevenissen op deze manier kunnen volgen. Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter en zusje. Een heel mooi meisje.
    Geniet van alle bijzondere momenten daar en vooral veel foto's maken!!!

X fam wigarda

familie

In 2008 besloten wij dat wij een kindje wilden adopteren. Op 6 augustus 2012 werd ons wachten beloond en kregen wij een voorstel vanuit de Verenigde Staten om een meisje te adopteren.

Actief sinds 30 Aug. 2012