LLK, lekker lang weekend. - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van familie Veleke - WaarBenJij.nu LLK, lekker lang weekend. - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van familie Veleke - WaarBenJij.nu

LLK, lekker lang weekend.

Blijf op de hoogte en volg familie

02 September 2012 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Na een afspraak gemaakt te hebben voor een gesprek met de Socialworker voor aanstaande dinsdag is ons weekend ingegaan.

Zaterdag hebben we lekker uitgeslapen, even wat uurtjes inhalen. De kleine meid krijgt het voor elkaar om de hele dag te pitten en 's nachts klaar wakker te zijn. Ze zal zich wel aan het voorbereiden zijn op de nederlandse tijd :-)
Verder doet ze het super.
's Middags hebben we een afspraak gemaakt met nog een nederlands stelletje dat hier verblijft om een dochtertje op te halen. We hebben afgesproken om elkaar te treffen, in een shoppingmall in noord Miami. Dit is vlak bij het kantoor van ACF, waar we bij de overdracht al even kennis hadden gemaakt. Het was een gezellige middag, wat rond gelopen, een bakkie doen en later op de middag wat gegeten. Een leuk en gezellig echtpaar, met een wolk van een dochter, drie weken ouder dan Brittany. Stom eigenlijk, kijk ik naar de reacties op onze verhalen, kom ik erachter dat wij nog helemaal niet verteld hebben, op welke dag ze geboren is.
Hier komt ie: Brittany is geboren op 5 augustus om 23u45 en woog haast 6 pond.

Tegen de avond was het tijd om afscheid te nemen. Leon wilde nog even zwemmen en de familie van de Wiel hadden hun tijd ook nog wel nodig. Zij konden namelijk beginnen met inpakken, omdat zij aankomende maandag al naar huis gaan.

Nog een leuke anekdote: Staat Serissa met de kleine meid in de lift van het winkelcentrum, zegt er een amerikaanse: "how old is she?" Waarop Serissa zegt: "3 weeks" Zegt die amerikaanse: "Ohhh and your already look so greath?" . Lol

's Avonds hebben Papa en Leon nog even gezwommen en zijn Mama en Britt op de kamer gebleven. Later nog een broodje eten, Leon voor een filmpje en de kleine meid pitten tot half 12. Toen de nacht in.

Zondag lekker naar het strand met zijn viertjes en maandag komen Opa en Oma Veldhuizen.

Later volgt meer.

• 02 September 2012 - 18:48

Janice En Rob:

Beste Jan en Serissa

Leuk om deelgenoot te zijn van jullie avontuur en prettig dat je ons omschrijft als een gezellig stel (0: wij zijn inderdaad de koffer aan het pakken om naar nederland teur te keren en daar met Suze langzaam aan het Hollandse leven op te pakken.

Succes met alles en we volgen jullie natuurlijk ook!

Groet Rob, Janice en Suze

• 02 September 2012 - 21:48

De Vissertjes Van De Dwarsvaart.:

Leuk om jullie reis te kunnen volgen . Wat leuk dat opa en oma veldhuizen.
    Fijne tijd samen.
    Liefs hendrik,bianca,ilse en nick

Beste trotse ouders,

Wat een pracht van een dochter hebben jullie gekregen. Wat bijzonder dat jullie voor zo'n kleine meid mogen zorgen. Veel succes nog en geniet van jullie prachtige kinderen.

• 02 September 2012 - 22:22

Henk En Anneke:

Per ongeluk het berichtje 3 keer geplaatst. Weinig geduld hier. Jullie mogen het best wel verwijderen

• 03 September 2012 - 11:57

André En Wijnanda:

Hallo lieverds,
    Zo leuk dat die vrouw Serissa aansprak in de lift. Geweldig compliment toch.
    Dus maandag komen opa en oma om te kleine meid te begroeten. Harstikke leuk.
    Groetjes

• 03 September 2012 - 14:40

Nicolette:

Lieve Jan, Serissa en Leon,

Van harte met jullie kersverse dochter!!! Wat een geweldige gebeurtenis zeg!!En wat is het jullie gegund! Ze is prachtig en hopelijk zijn jullie heerlijk aan het genieten. Als jullie terug komen, dan kom ik zeker jullie dochter een keertje bekijken. Dikke kus van Nicolette.

• 03 September 2012 - 17:03

Andrea:

Wat hebben jullie t heerlijk met zn 4tjes!
    Veel plezier met opa en oma; zijn natuurlijk ook apetrots.
    Enjoy!!
    Liefs uit Zandhuizen.

• 03 September 2012 - 19:47

Jeltje:

Hoi Jan en Sarissa,

We wisten niet dat jullie een dochtertje kregen, maar van ons natuurlijk ook van harte met de kleine meid!! Geniet er maar lekker van!!
    Groetjes uit Zandhuizen.

• 03 September 2012 - 21:05

Hilbert En Annie:

Hoi Serissa, Jan, Leon en Brittany, Wij feliciteren jullie van harte met de kleine meid. Wij zijn harstikke blij voor jullie!!. We wensen jullie veel geluk en gezondheid toe. Wij wensen jullie nog een hele fijne tijd in de U.S.A. Doe de hartelijke groeten aan Hans en Nicola. Groetjes van Hilbert en Annie

• 05 September 2012 - 09:48

Ruth:

Gefeliciteerd, vandaag is jullie dochter dus alweer een maand oud.
    Leon zal wel niet kunnen wachten om zn zusje op school te laten zien, geniet nog lekker van elkaar voor je straks weer in de drukte thuis komt.
    Groetjes Duncan en Ruth

• 05 September 2012 - 21:01

De Lemmetjes:

We genieten van jullie verhalen. Wat fijn dat Hans en Nicola ook naar the States zijn gereisd. Wat zullen ze trots op hun kleindochter zijn en op jullie natuurlijk!!

Liefs,
    Cor en Chris
    Yvar en Aron

• 05 September 2012 - 22:15

Esri:

Ik zag nu pas dat jullie een reisverslag bijhouden!! was al reuze benieuwd! van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochtertje. Wij zijn echt super blij voor jullie!! Geniet van elkaar....

liefs jw, esri en sylvie