Woensdag 29 augustus 2012 de gekozen namen. - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van familie Veleke - WaarBenJij.nu Woensdag 29 augustus 2012 de gekozen namen. - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van familie Veleke - WaarBenJij.nu

Woensdag 29 augustus 2012 de gekozen namen.

Blijf op de hoogte en volg familie

29 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Miami

Een lekker onrustig nachtje gehad, de kleine meid had dinsdag overdag lekker veel geslapen, maar was 's nachts klaar wakker. Ze begint dus al op Papa te lijken. :-)
Even onze mail gecheckt en inderdaad er was een mailtje binnengekomen van de ACF met de vraag of we al een beslissing hadden gemaakt over de naam voor de kleine meid en dat zij de aanvraag bij de rechtbank verder zouden verwerken.
Toen hebben we de knoop maar doorgehakt en de ACF een mailtje gestuurd dat wij ons toch bij onze eerste keuze hielden.

Ons dochtertje gaat voortaan door het leven als:

Brittany Nicole Catherine Veleke

Brittany vernoemd naar haar biologische moeder
Nicole vernoemd naar Serissa's moeder Nicola
Catherine vernoemd naar mijn moeder.

Dat was de enige plichtpleging voor deze dag, dus we konden lekker relaxen, ff wat boodschappen doen, eten, zwemmen en vooral genieten.

Greetz.

• 31 Augustus 2012 - 10:44

André En Wijnanda:

Wauw wat een mooie naam, past wel bij jullie prinsesje. kus

• 31 Augustus 2012 - 19:39

Harry En Gerdien.:

Inderdaad, wat een mooie naam. Hoe oud is jullie prachtige dochter eigenlijk.

• 31 Augustus 2012 - 20:24

Marjan:

Haaaaaaiiiii kersverse ouders !!!!!!

Vind het zo geweldig voor jullie, het zal ook eerst allemaal wel ff wennen zijn.
    Ben zo benieuwd hoe ze in het echt is, kan niet wachten om jullie weer terug te zien in nederland.
    Wat leuk dat jullie een blog hebben gemaakt,echt super, zo kunnen we een beetje meelezen wat er allemaal gebeurt en hoe het gaat, en natuurlijk de pics hihi
    De naam, wat een bijzondere naam, en ook dat jullie het vernoemd hebben naar jullie beide moeders...
    Leon en Brittany...... leukleukleuk !!!!!

Lekker genieten met zn vieren, en houd jullie blog in de gaten

xx marjan/martin en xavi

• 31 Augustus 2012 - 23:20

Esmiralda:

Van Harte Gefeliciteerrd met jullie dochter en zusje! Wat een prachtig mooi meisje! En wat mooi om jullie zo als gezin te zien, heel bijzonder! Veel geluk, liefde en gezondheid! Alle goeds! Geniet! Pas goed op elkaar! Liefs Esmiralda Boelens

• 01 September 2012 - 00:45

Tiny Veleke :

Hoi , leuke namen en vooral dat je mij ook hebt vernoemd ! Het drong nu pas tot me door , maar ja ik ben altijd en overal te laat mee he ? Doeiiiiii

• 01 September 2012 - 00:45

Tiny Veleke :

• 01 September 2012 - 08:57

Sandra De Jong:

Hoi Seris,
    Wat fijn voor jullie, dat het gelukt is, en zo snel.
    Een mooie meid.
    Veel mooie tijd nog.
    Groetjes Sandra

• 01 September 2012 - 20:35

Dimitra:

Hallo allemaal,

Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter en zusje Brittany.
    Leuk om te zien dat León zo zorgzaam is
    Nou geniet ervan en we zien de kleine meid vast snel eventjes

Groetjes
    Andere, Dimi, Stephan, Daniël en Danisha