Dinsdag 28 augustus 2012 de overdracht. - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van familie Veleke - WaarBenJij.nu Dinsdag 28 augustus 2012 de overdracht. - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van familie Veleke - WaarBenJij.nu

Dinsdag 28 augustus 2012 de overdracht.

Blijf op de hoogte en volg familie

28 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Miami

We zijn al om een uur of 6 in de ochtend wakker en Papa gaat eerst maar eens boodschappen doen, veel supermarkten zijn hier immers 24 uur per dag open. Mama en Leon proberen nog even wat te slapen.
Om 8 uur waren we allemaal paraat, ff douchen en ontbijten en dan maar eens naar de Advocates for Children bellen. We hadden het mobiele nummer van de directrice gekregen, maar ze nam niet op, waarop we haar voicemail in hebben gesproken.

Binnen 5 minuten belde ze al terug. Ginger (de directrice) was zeer vriendelijke en vroeg ons of wij om half 1 al op hun kantoor konden zijn. Wij konden dan alle documenten doornemen en ondertekenen, terwijl zij de baby op zou halen. Wauw dit gaat allemaal snel, maar prima, nette kleren aan en op pad dan maar.

Om half 1 kwamen we aan bij het kantoor van de ACF en werden daar super ontvangen. Wat een vriendelijke mensen allemaal. We gingen direct met al het papierwerk aan de slag, maar voordat we op de helft waren, kwam daar Ginger al aan met de kleine meid. Echt bizar, wij zitten daar nog wat documenten door te nemen en daar wordt ons dochtertje binnengebracht. Jullie zullen begrijpen dat de documenten aan de kant werden gesmeten, dat kan later wel.

Serissa pakte het meisje direct uit de MaxiCosy en we vergaten haast foto's te nemen. Wat een bijzonder moment. Na een half uurtje moest er toch maar weer begonnen worden met het nodige papierwerk en aangezien wij beiden moesten tekenen verhuiste de kleine meid regelmatig van Mama naar Papa en andersom.

Leon stond eerst wel vreemd te kijken, natuurlijk moeilijk te begrijpen voor zo'n kind. Maar het duurde maar even of hij zat al tussen ons in en de baby te aaien. Ook had hij een knuffeltje voor haar mee genomen, waar wij niets vanaf wisten. Op de vraag hoe hij hier aan kwam, zij hij dat hij hem op zolder had gevonden en meegebracht. So sweat.

Na alle documenten ondertekend te hebben, vroegen de medewerkers van ACF wat de naam van de kleine meid zou worden. Wij wisten niet beter dan dat de biologische moeder geen naam had gegeven en hadden dit dus voorbereid. Nu bleek echter dat de moeder later toch 2 namen had gegeven, namelijk Kaliya Mariah. We moesten er maar even over na denken en we hebben afgesproken dat we de volgende dag onze beslissing door zouden mailen.

Om half 4 was alles afgerond en konden we weer naar ons hotel gaan. Toch wel vreemd allemaal, je komt met zijn 3en en gaat met zijn 4en weer weg. Plotseling is het gezin uitgebreid.

We zijn maar gauw naar het hotel gegaan, om aan de nieuwe situatie te wennen en bovenal te genieten. 's Avonds even wat eten gehaald, met de kleine meid en de grote knul bezig en toen maar op bed.

later volgt meer

• 30 Augustus 2012 - 20:41

Bianca:

Heerlijk dat jullie haar in jullie armen hebben gesloten geniet ervan met zijn vieren.

• 30 Augustus 2012 - 20:44

Astrid:

Gefeliciteerd met jullie kleine meid !!!

• 30 Augustus 2012 - 20:49

Peggy:

Ik volg jullie !!!!Ik log een paar x per dag in om te kijken voor nieuws.....wauw.

• 30 Augustus 2012 - 21:23

Alex:

Gefeliciteerd. Geweldig ik blijf het volgen.

• 30 Augustus 2012 - 21:36

Marlène:

Jan, Serissa en Leon,
    Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter en zusje. We wensen jullie een hele mooie tijd toe met zijn viertjes. Geniet er van.
    Groetjes

• 30 Augustus 2012 - 21:51

Harry En Gerdien:

Wat een prinsesje en wat een mooi gezinnetje vormen jullie nu. Geniet maar intens van jullie "kraamdagen".

• 31 Augustus 2012 - 10:43

André En Wijnanda:

Wat mooi, als ik dit lees zit ik al met tranen in de ogen. Ik vind het geweldig voor jullie.
    Geniet ervan. Dikke kus van ons.