De grote reis - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van familie Veleke - WaarBenJij.nu De grote reis - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van familie Veleke - WaarBenJij.nu

De grote reis

Blijf op de hoogte en volg familie

27 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Miami

's Morgens om half negen opgestaan en na gegeten te hebben nog even gedoucht. Daarna uitgecheckt, waarna we door de shutlebus van het hotel naar de vertrekhal van Schiphol werden gebracht.
Hoewel we ruim op tijd waren, stond er al een flinke rij mensen die wilden inchecken.
Bizar, mensen zitten te wijzen en je hoort ze denken, waarom je daar nu loopt met een lege kinderwagen en een maxicosy.
Na inchecken om 10 uur, direct maar door de douane.

Om 1 uur 's middags precies op tijd vertrok ons vliegtuig, met als bestemming Miami. Na een vlucht van zo'n 9 uur landen we op Orlando waar we het vliegtuig uit moesten. Door de douane, allerlei securitychecks om vervolgens weer in te checken voor de vlucht van Orlando naar Miami. Al met al nam dit nogal wat tijd in beslag.

Om 9 uur 's avonds, plaatstelijke tijd landen we dan op Miami Int. Airport en toen waren we al zo'n 18 uur onderweg. Jammer genoeg lieten de koffers nogal lang op zich wachten, maar ze kwamen gelukkig.
Huurauto opgepikt en opweg naar ons Hotel in Fort Lauderdale.

Half twaalf 's avonds eindelijk op de kamer en direct maar het bed ingedoken.

• 30 Augustus 2012 - 09:03

Diana Ent :

Hallo paps en mams en grote broer Leon!!

Jeetje dan gaat het na lang wachten toch zo ineens weer erg snel.
    Gelukkig zijn jullie goed aan gekomen en vol trots jullie mooie meisje in armen mogen sluiten!!
    En erg leuke foto's waar wij van mee mogen genieten..
    Fijne tijd daar en hopelijk weer snel met z'n viertjes terug naar hier..

Veel geluk met elkaar!!

• 30 Augustus 2012 - 09:07

Jentje Zuil-de Vries:

Jan,Larissa en Leon,

Ik hoorde van Wijnanda waar jullie naar toe gingen en wat jullie daar gaan doen. Ik vind het helemaal top. Geniet er van en zien jullie wel weer terug in nederland.

Jentje en de rest van de fam. Zuil

• 30 Augustus 2012 - 09:46

Ron En Gea:

Gefeliciteerd met dit mooie gezinnetje. Veel geluk samen. Ik blijf jullie volgen!

• 30 Augustus 2012 - 11:11

Ruth:

Wat ontzettend gaaf, gefeliciteerd!!

Groetjes Ruth, Duncan en de rest van de familie

• 30 Augustus 2012 - 11:24

Frans En Vrony:

Jan , Sarissa en Leon,

Wat een mooi kindje. Geweldig om dit zo te kunnen volgen.
    Onze felicitaties enwat fijn dat alles nu doorgaat.
    Vrony en Frans

• 30 Augustus 2012 - 11:26

Jos En Henderieka Scheenstra:

Hey hallo,

Ik zag het net voorbij komen, wat geweldig dat jullie een dochtertje erbij krijgen, gelukkig dat het gelukt is , het is jullie gegund.
    Leuk dat we de foto`s kunnen bekijken van dit kleine wonder, leuk dat Leon er zo mee om gaat helemaal super.
    Nog even lekker genieten daar en heel veel geluk met z`n 4tjes.

Veel liefs Jos,Henderieka,Naomi en Milan Scheenstra

• 30 Augustus 2012 - 12:31

Marianne:

Hé Family,

Welkom in de familie Brittany.

Gefeliciteerd met jullie mooie meisie. We kunnen niet wachten om haar live te zien.
    Super dat het gelukt is.

Veel liefs,

Hans, Marianne, Nick en Anouk

• 30 Augustus 2012 - 13:19

Elly Veleke:

Hallo Jan, Serissa, Leon en??? (hebben jullie al een naam?),
    Leuk dat julle deze blog zijn begonnen waardoor we met jullie mee kunnen leven.
    Fijne dag
    Liefs van Elly en Willem

• 30 Augustus 2012 - 13:36

Harry En Gerdien:

Lieve Jan, Sarissa en grote broer Leon.
    Wat een geweldig goed nieuws. Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje. we gaan jullie volgen.

• 30 Augustus 2012 - 14:05

Rinko, Jose En De Boys:

hey hoi, Wat leuk !!!! Gefeliciteerd wij wensen jullie heel veel geluk met jullie dochter en zusje!!

• 30 Augustus 2012 - 16:11

Henri,jolanda,luca En Maik:

Hoi Jan ,Serissa en Leon.

Gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje.
    Geweldig voor jullie....leuke foto"s...geniet ervan
    Veel geluk en gezondheid met zijn 4tjes!!

Groetjes
    Henri en Jolanda
    Luca en Maik

• 30 Augustus 2012 - 16:26

Cor En Christina:

Kippenvel!!! Heel bijzonder om zo jullie speciale reis te volgen. Genoten van de prachtige foto`s. Ook wij hopen Brittany én jullie snel weer te zien.

Lfs,
    Cor en Chris
    Yvar en Aron

• 30 Augustus 2012 - 17:57

René & Patricia:

Jan, Serissa & Leon,

Gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje. Wat bijzonder om dit zo te kunnen volgen!
    Heel veel geluk!

Groetjes,
    René, Patricia,
    Justin & Tygo Zuil

• 30 Augustus 2012 - 18:55

Andrea:

Lieve alle 4,

Wauw! Wat een heerlijk, lief, klein meisje.
    En wat een trotse grote broer!!!
    Kippevel hier; het is zo bijzonder om na het lange wachten eindelijk je kleine hummel te kunnen knuffelen. Helemaal leuk dat we met jullie mee kunnen reizen.
    Vooral veel foto's graag (kunnen we hier niet genoeg van krijgen...).
    Geniet met z'n 4tjes de komende weken.

Liefs Tjisco, Andrea, Juan & Veerle xxx

• 30 Augustus 2012 - 19:32

Jos En Julia:

Van harte gefeliciteerd en heel veel geluk met dit kleine meisje.
    Geniet ervan, wanneer het kan komen we kijken.

• 30 Augustus 2012 - 23:21

Tiny Veleke :

Gefeliciteerd met jullie mooie dochtertje ! Jullie zien er erg gelukkig uit met z,n 4 tjes , geniet ervan en als ik me goed voel dan kom ik naar schiphol om jullie op te halen . P. S Wat een mooie naam heeft ze gekregen . Tot over een tijdje , doeiiiiiiiiii.

• 31 Augustus 2012 - 10:53

Willem En Izabella:

van harte gefeliciteerd met jullie dochter
    echt geweldig heel veel geluk

• 03 Oktober 2012 - 14:37

Fam Van Der Schilt:

in 1 woord: FANTATISCH!!!!