Maandag 3 september, Opa en Oma komen. - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van familie Veleke - WaarBenJij.nu Maandag 3 september, Opa en Oma komen. - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van familie Veleke - WaarBenJij.nu

Maandag 3 september, Opa en Oma komen.

Blijf op de hoogte en volg familie

03 September 2012 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

De dagen vliegen hier voorbij, er is eigenlijk geen moment van verveling. Gelukkig valt al het juridische werk reuze mee en wordt het meeste werk door de ACF verricht.

Maandag zijn we met zijn 4tjes naar het strand gelopen. De kleine meid is heel gemakkelijk en laat zich overal naartoe meenemen. Ze slaapt haast de hele dag en wordt 's avonds pas actief.
Kinderwagen in de schaduw, Papa en Mama afwisselend een stukje zwemmen met Leon en natuurlijk zandkastelen bouwen.
Voor we het wisten was het 5 uur en moesten we toch nog haasten. Hans en Nicola zouden om een uur of 8 landen en er moest nog gekookt worden, douchen en daarna een rit van 3 kwartier naar Miami Airport.

Papa en Leon gingen Opa en Oma ophalen, terwijl mama met de kleine meid lekker thuis bleven. Opa en Oma stonden al klaar bij de uitgang toen we arriveerden. Natuurlijk had Papa dat niet gezien en ook niet luisteren naar Leon, die zei dat hij de kale kop van opa zag. Goed wij dus wachten bij de bagageband en O&O buiten aan het wachten. Na een minuut of tien toch maar eens buiten gekeken en jahoor daar stonden ze. Gauw op weg naar het hotel, waar we een uur later aankwamen, waar Opa en Oma voor het eerst hun nieuwe kleinkind in de armen konden sluiten.

Nog even wat gegeten en gedronken en toen vroeg op bed. Morgen hebben we immers een afspraak bij de raadsmedewerker.

• 07 September 2012 - 08:31

Joke Broekman-Coenrades:

Serissa, Jan en Leon Opa en Oma

Van harte gefelciteerd met jullie kleine meid, zusje en kleindochter, deze mooie foto's roepen herinneringen op Serissa dat jij zo'n mooi klein meisje was en ik van jou mocht genieten, veel geluk met jullie kleine meid
    Groetjes Joke Broekman

• 07 September 2012 - 19:01

André En Wijnanda :

Opa en oma helemaal trots. Fijn te horen dat jullie het zo leuk hebben.